18 juni, 2013

Where electricity is calling to the crowds

¡Hola!

Long time no see. 1,5 veckas resa till Spaniens solkust är nu (tyvärr) bakom mig och nu börjar planerandet av nästa resa. Ja, hur kan det vara att för varje gång jag åker till Fuengirola blir det bara bättre och bättre? Den här resan var heeeelt bäst, det går inte att beskriva. Jag har fått minnen för livet, träffat härliga (mer eller mindre) nya människor, gjort saker jag aldrig gjort förut, druckit alltför många shots, bränt mig och blivit uppäten av myggor. Men det bästa och viktigaste; spenderat varje möjliga sekund med min bästaste vän. Jag har saknat dig sååå massor att det är helt sjukt.

Största delen av bilderna är tagna av mig, men några stal jag av Stefanie.

Resans mest spelade låt är definitivt den här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar